Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
![TRK 502X Červená TRK 502X](/wp-content/uploads/trk502x_red.jpg)
Modrá
Šedá
Bílá
Červená
TRK 502X (Adventure) 2020
Spolehlivý a pohodlný crossover pro cestování bez hranic.
Model 2020
Benelli TRK 502 X (Adventure) – má oproti verzi Traveler drátěná kola s hrubšími offroadovými pneumatikami a hlubším vzorkem a také větší přední kolo s rozměrem 19“.
Na dobrodružství nemusíš čekat až budeš starý, stačí ŘP skupiny A2 a můžeš již od 18ti let s touto motorkou podnikat stejně dlouhé a náročné výpravy jako tvoji starší kolegové se zbytečně mnohem dražšími motocykly. Dojedeš stejně daleko, stejně rychle a stejně spolehlivě jak oni. Jen tvé náklady na dobrodružství budou mnohem menší a tvá radost mnohem větší. A až budeš starší, oceníš nižší hmotnost a trvanlivost a tvé náklady na další dávky dobrodružství budou stále mnohem nižší než s jakýmkoliv jiným Adventure motocyklem, nebudeš mít žádný důvod měnit … Za ušetřené peníze zažiješ mnohem více dobrodružství a stále s tebou bude jeden parťák – Benelli TRK 502 X…
Benelli TRK 502 X má zcela nový dvouválcový čtyřdobý, kapalinou chlazený 500cc motor, s elektronickým vstřikováním a 4 ventily na válec. Maximální výkon je 48 Cv (35 kW) při 8500 otáčkách za minutu a točivý moment je o 46 Nm (4,6 kgm) při 6000 otáčkách za minutu, což znamená dokonalé reakce za všech podmínek. Převodovka je 6-rychlostní. Dlouhá dobrodružství potřebují i dlouhý dojezd a přesto že TRK 502 X má velmi nízkou spotřebu, je osazen obrovskou nádrži, která poskytuje kapacitu paliva 20 litrů.
Důležitý je maximální komfort pro jezdce i spolujezdce – vyvinuli jsme vynikající sedadlo na kterém jet celý den není žádný problém. Benelli TRK 502 X je ve předu osazen upside –down tlumiči a vzadu jedním tlumičem. TRK 502 X nabízí maximální pohodlí ve všech aspektech a to i díky velké přední kapotáží či širokým a pevným řídítkům opatřeným kryty rukou, schopným chránit jezdce v jakémkoliv prostředí.
Stabilita, bezpečnost a přesnost jsou klíčová slova tohoto nového Benelli TRK 502 X. Pro bezpečnost je důležitý brzdný účinek, díky dvěma předním plovoucím kotoučům s ø 320 mm. Zadní kotouč má ø 260 mm. Kola jsou z hliníkové slitiny s železnými špicemi a jsou obuty do pneumatik Metzeler Tourance.
Motocykl je vybaven ABS Bosch.
Zdvihový objem
499,6 cm³
Výkon
35 kW (47,6 HP) / 8500 ot/min
Objem nádrže
20 l
CENA:
165.990 Kč
![752s Motor](http://benelli.jpservices.cz/wp-content/uploads/trk502x_wheels.jpg)
Motor
Benelli čtyřtaktní 750 ccm kapalinou chlazený dvouválcový motor. Výkon a maximální točivý moment jsou 77 koní při 8500 ot / min a 67 Nm při 6500 ot / min, pro konstantní a progresivní tah, který nikdy nepřekoná méně zkušené motocyklisty. Zdvojené načasování vačkového hřídele nad hlavou, 4 ventily na válec a elektronické vstřikování paliva s dvojitým tělesem škrticí klapky.
![752s kola&brzdy](http://benelli.jpservices.cz/wp-content/uploads/trk502x_windshield.jpg)
kola & brzdy
Pozornost na bezpečnost a výkonnost je potvrzena vlastnostmi brzdového systému Brembo s dvojitým plovoucím kotoučem o průměru 320 mm na přední straně a čtyřpístovým třmenem a kotoučem o průměru 260 mm na zadní straně s jednočinným pístovým posuvným měřítkem . 17 “ráfky z hliníkové slitiny montují pneumatiky 120 / 70-17 a 180 / 55-17.
![752s odpružení](http://benelli.jpservices.cz/wp-content/uploads/trk502x_engine.jpg)
odpružení
Odpružení spočívá v přední vidlici Marzocchi vzhůru nohama s nohama o průměru 50 mm, což je zárukou stability a účinnosti během celého zdvihu 117 mm předního odpružení. Na zádech je otočné rameno s centrálně nastavitelným monosokem v předpětí pružiny s 45 mm zdvihem.
![752s displej](http://benelli.jpservices.cz/wp-content/uploads/trk502x_exhaust.jpg)
digitální displej
Všechny informace, které potřebujete, jsou k dispozici na první pohled s plně digitálním displejem přístroje 752S.
motor
|
|
|
|
podvozek
|
|
|
|
Rozměry
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Benelli-Praha si vyhrazuje právo na změnu technických specifikací, vybavení, nastavení a barev bez předchozího upozornění.