Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Leoncino

  • Bílá

  • Černá

  • Červená

LEONCINO

Pocta legendě v moderním designu.


Benelli Leoncino Naked je lehký, rychlý, kompaktní a perfektně ovladatelný motocykl ve stylu scrambler vhodný ke každodennímu použití na silnice a do městských ulic. Oproti modelu Trail má litá kola, menší přední ráfek 17“ a silniční pneu.

Benelli Leoncino přichází v době, kdy se tato kategorie motocyklů stává stále více oblíbenou. Leoncino je moderní motocykl pro motorkáře již od řidičského průkazu A2 od 18ti let, ale je navržen tak, aby uspokojil všechny motoristy, co hledají příjemný motocykl s dostatečným výkonem a vynikajícími jízdními vlastnostmi.

Benelli klade důraz na perfektní technická řešení svých motocyklů, ale zároveň se stává leadrem v jejich designu, kdy Leoncino je prvním dílem – Centro Stile Benelli – zbrusu nového centra vývoje Benelli ve slavném italském městě Pesaro, kde Benelli vyrábí motocykly od roku 1911.

Italsky Leoncino znamená lvíček a lev je také ve znaku továrny Benelli. Motocykl Leoncino má tento znak ve formě sošky lva na svém předním blatníku.

Leoncino nabízí ideálně výkonný nově vyvinutý dvouválcový motor o obsahu 500 ccm s výkonem 48 CV (35 kW) při 8500 otáčkách za minutu a maximálním točivém momentu 45 Nm (4,6 kgm). Motocykl má výborné jízdní vlastnosti díky pneumatikám 120/70-ZR17 vpředu, 160/60-ZR17 vzadu, perfektnímu pérování – ve předu jsou použity bohatě dimenzované upside –down tlumiče o průměru 50 mm a zadní kolo je odpérováno jedním seřiditelným tlumičem. Bohatě dimenzovány jsou i brzdy – přední dva plovoucí kotouče s ø 320 mm se 4 pístkovými brzdiči, zadní kolo brzdí kotouč s ø 260 mm.

Motocykl je vybaven ABS Bosch

Zdvihový objem

499,6 cm³

Výkon

35 kW (47,6 HP) / 8500 rpm

Objem nádrže

13.5 l

CENA:

169.900  159.900 

Přednosti
752s Motor

Motor

Benelli čtyřtaktní 750 ccm kapalinou chlazený dvouválcový motor. Výkon a maximální točivý moment jsou 77 koní při 8500 ot / min a 67 Nm při 6500 ot / min, pro konstantní a progresivní tah, který nikdy nepřekoná méně zkušené motocyklisty. Zdvojené načasování vačkového hřídele nad hlavou, 4 ventily na válec a elektronické vstřikování paliva s dvojitým tělesem škrticí klapky.

Leoncino frame

rám

Pozornost na bezpečnost a výkonnost je potvrzena vlastnostmi brzdového systému Brembo s dvojitým plovoucím kotoučem o průměru 320 mm na přední straně a čtyřpístovým třmenem a kotoučem o průměru 260 mm na zadní straně s jednočinným pístovým posuvným měřítkem . 17 “ráfky z hliníkové slitiny montují pneumatiky 120 / 70-17 a 180 / 55-17.

752s odpružení

styl & ergonomie

Odpružení spočívá v přední vidlici Marzocchi vzhůru nohama s nohama o průměru 50 mm, což je zárukou stability a účinnosti během celého zdvihu 117 mm předního odpružení. Na zádech je otočné rameno s centrálně nastavitelným monosokem v předpětí pružiny s 45 mm zdvihem.

Leoncino suspension

odpružení

Všechny informace, které potřebujete, jsou k dispozici na první pohled s plně digitálním displejem přístroje 752S.

Technické údaje

motor

  • Typ motoru
    Kapalinou chlazený, čtyřdobý, 8-mi ventilový, dvouválec
  • Zdvihový objem
    754 cm³
  • Vrtání x Zdvih
    88 x 62 mm
  • Kompresní poměr
    11,5 : 1
  • Výkon
    56kW (76.8 HP) / 8500 ot. min
  • Max. točivý moment
    67 N.m /6500 ot. min
  • Mazání
    Forced lubrication with wet sump
  • Přívod paliva
    Electronic fuel injection with double throttle body
  • Výfukový systém
    With catalytic converter and oxygen sensors
  • Certifikace
    Euro 4
  • Spojka
    Multidisc wet clutch
  • Převodovka
    6 speeds
  • Pohon nápravy
    Řetězem
  • Zapalování
    ECU – TLI
  • Zapalovací svíčka
    NGK CR8E
  • Startér
    Elektrický
  • Převodový poměr
    Není známo
  • PRIMARY DRIVE
    Není známo
  • Spotřeba paliva
    5,0 l/100km
  • CO2 emise
    110 g/km

 

podvozek

  • Rám
    Trestle steel tubes and plates
  • Přední odpružení
    Upside-down vidlice Ø 50mm
  • FRONT SUSPENSION STROKE 125mm
  • Zadní odpružení
    Rear swing arm with lateral shock absorber with spring preload adjustment and hydraulic rebound brake adjustable
  • Zdvih zadního tlumiče 45 mm – (112 mm rear wheel travel)
  • Přední brzda
    Twin semi floating disk ø320 mm with radial 4 piston caliper and ABS
  • Typ předního ráfku Hliníková slitina 
  • Rozměry předního ráfku
    17” x 3.50” DOT
  • Zadní brzda
    Jeden kotouč ø260 mm s jednopístkovým plovoucím brzdičem a ABS
  • Typ zadního ráfku
    Hliníková slitina 

 

  • Rozměry zadního ráfku
    17” x 4.50” DOT
  • Přední pneumatika
    120/70- R17
  • Zadní pneumatika
    160/60 – R17

     

     

 

Rozměry

  • Šířka bez zrcátek
    820 mm
  • Maximální přípustná váha
    Není známo
  • Světlá výška
    180 mm
  • Objem nádrže
    14.5 lt
  • Pohotovostní hmotnost
    Není známo
  • Rezerva
    3 l
  • Hmotnost včetně provozních kapalin
    228 kg
  • Rozvor
    1460 mm

 

* Benelli-Praha  si vyhrazuje právo na změnu technických specifikací, vybavení, nastavení a barev bez předchozího upozornění.

Příslušenství