Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Stříbrná
Červená
Černá
IMPERIALE 400
Klasický motocykl ve stylu 50. let.
Imperiale 400 – klasický motocykl inspirovaný modely z řady Benelli-MotoBi z 50. let 20. století s typickými prvky vintage stylu jako je kulaté přední světlo a směrovky, kulatý ukazatel rychlosti a otáčkoměr, palivová nádrž ve tvaru kapky či chromovaný výfuk. Dalšími přednostmi Imperiale 400 jsou bezesporu i dva zadní tlumiče či vyplétaná kola, která jsou nejen funkční ale zároveň podtrhují celkový retro vzhled. Srdcem motocyklu je nový 4 taktní jednoválcový vzduchem chlazený motor o výkonu 15,5 kW, což je ideální kombinace pro pohodovou jízdu a zároveň i šetří vaši peněženku. Navíc díky velkému přednímu 19″ a zadnímu 18″ kolu je motocykl snadno ovladatelný. To, že je motocykl klasický, ale ještě neznamená, že není moderní, i Imperiale 400 je nabitý moderními technologiemi jako je ukazatel zařazené rychlosti, vstřikování či kotoučové brzdy ABS.
Pokud hledáte elegantní retro motocykl s čistým duchem, Imperiale 400 je to pravé.
Zdvihový objem
374 cm³
Výkon
15,5 kW (20,7 HP) / 5500 rpm
Objem nádrže
12 l
CENA:
109.990 Kč
Motor
Benelli čtyřtaktní 750 ccm kapalinou chlazený dvouválcový motor. Výkon a maximální točivý moment jsou 77 koní při 8500 ot / min a 67 Nm při 6500 ot / min, pro konstantní a progresivní tah, který nikdy nepřekoná méně zkušené motocyklisty. Zdvojené načasování vačkového hřídele nad hlavou, 4 ventily na válec a elektronické vstřikování paliva s dvojitým tělesem škrticí klapky.
kola & brzdy
Pozornost na bezpečnost a výkonnost je potvrzena vlastnostmi brzdového systému Brembo s dvojitým plovoucím kotoučem o průměru 320 mm na přední straně a čtyřpístovým třmenem a kotoučem o průměru 260 mm na zadní straně s jednočinným pístovým posuvným měřítkem . 17 “ráfky z hliníkové slitiny montují pneumatiky 120 / 70-17 a 180 / 55-17.
odpružení
Odpružení spočívá v přední vidlici Marzocchi vzhůru nohama s nohama o průměru 50 mm, což je zárukou stability a účinnosti během celého zdvihu 117 mm předního odpružení. Na zádech je otočné rameno s centrálně nastavitelným monosokem v předpětí pružiny s 45 mm zdvihem.
digitální displej
Všechny informace, které potřebujete, jsou k dispozici na první pohled s plně digitálním displejem přístroje 752S.
motor
|
|
|
|
podvozek
|
|
|
|
Rozměry
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Benelli-Praha si vyhrazuje právo na změnu technických specifikací, vybavení, nastavení a barev bez předchozího upozornění.