Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

IMPERIALE 400

  • Stříbrná

  • Červená

  • Černá

IMPERIALE 400

Klasický motocykl ve stylu 50. let.


Imperiale 400 – klasický motocykl inspirovaný modely z řady Benelli-MotoBi z 50. let 20. století s typickými prvky vintage stylu jako je kulaté přední světlo a směrovky, kulatý ukazatel rychlosti a otáčkoměr, palivová nádrž ve tvaru kapky či chromovaný výfuk. Dalšími přednostmi Imperiale 400 jsou bezesporu i dva zadní tlumiče či vyplétaná kola, která jsou nejen funkční ale zároveň podtrhují celkový retro vzhled. Srdcem motocyklu je nový 4 taktní jednoválcový vzduchem chlazený motor o výkonu 15,5 kW, což je ideální kombinace pro pohodovou jízdu a zároveň i šetří vaši peněženku. Navíc díky velkému přednímu 19″ a zadnímu 18″ kolu je motocykl snadno ovladatelný. To, že je motocykl klasický, ale ještě neznamená, že není moderní, i Imperiale 400 je nabitý moderními technologiemi jako je ukazatel zařazené rychlosti, vstřikování či kotoučové brzdy ABS.

Pokud hledáte elegantní retro motocykl s čistým duchem, Imperiale 400 je to pravé. 

Zdvihový objem

374 cm³

Výkon

15,5 kW (20,7 HP) / 5500 rpm

Objem nádrže

12 l

CENA:

109.990 

Přednosti
752s Motor

Motor

Benelli čtyřtaktní 750 ccm kapalinou chlazený dvouválcový motor. Výkon a maximální točivý moment jsou 77 koní při 8500 ot / min a 67 Nm při 6500 ot / min, pro konstantní a progresivní tah, který nikdy nepřekoná méně zkušené motocyklisty. Zdvojené načasování vačkového hřídele nad hlavou, 4 ventily na válec a elektronické vstřikování paliva s dvojitým tělesem škrticí klapky.

752s kola&brzdy

kola & brzdy

Pozornost na bezpečnost a výkonnost je potvrzena vlastnostmi brzdového systému Brembo s dvojitým plovoucím kotoučem o průměru 320 mm na přední straně a čtyřpístovým třmenem a kotoučem o průměru 260 mm na zadní straně s jednočinným pístovým posuvným měřítkem . 17 “ráfky z hliníkové slitiny montují pneumatiky 120 / 70-17 a 180 / 55-17.

752s odpružení

odpružení

Odpružení spočívá v přední vidlici Marzocchi vzhůru nohama s nohama o průměru 50 mm, což je zárukou stability a účinnosti během celého zdvihu 117 mm předního odpružení. Na zádech je otočné rameno s centrálně nastavitelným monosokem v předpětí pružiny s 45 mm zdvihem.

752s displej

digitální displej

Všechny informace, které potřebujete, jsou k dispozici na první pohled s plně digitálním displejem přístroje 752S.

Technické údaje

motor

  • Typ motoru
    Kapalinou chlazený, čtyřdobý, 8-mi ventilový, dvouválec
  • Zdvihový objem
    754 cm³
  • Vrtání x Zdvih
    88 x 62 mm
  • Kompresní poměr
    11,5 : 1
  • Výkon
    56kW (76.8 HP) / 8500 ot. min
  • Max. točivý moment
    67 N.m /6500 ot. min
  • Mazání
    Forced lubrication with wet sump
  • Přívod paliva
    Electronic fuel injection with double throttle body
  • Výfukový systém
    With catalytic converter and oxygen sensors
  • Certifikace
    Euro 4
  • Spojka
    Multidisc wet clutch
  • Převodovka
    6 speeds
  • Pohon nápravy
    Řetězem
  • Zapalování
    ECU – TLI
  • Zapalovací svíčka
    NGK CR8E
  • Startér
    Elektrický
  • Převodový poměr
    Není známo
  • PRIMARY DRIVE
    Není známo
  • Spotřeba paliva
    5,0 l/100km
  • CO2 emise
    110 g/km

 

podvozek

  • Rám
    Trestle steel tubes and plates
  • Přední odpružení
    Upside-down vidlice Ø 50mm
  • FRONT SUSPENSION STROKE 125mm
  • Zadní odpružení
    Rear swing arm with lateral shock absorber with spring preload adjustment and hydraulic rebound brake adjustable
  • Zdvih zadního tlumiče 45 mm – (112 mm rear wheel travel)
  • Přední brzda
    Twin semi floating disk ø320 mm with radial 4 piston caliper and ABS
  • Typ předního ráfku Hliníková slitina 
  • Rozměry předního ráfku
    17” x 3.50” DOT
  • Zadní brzda
    Jeden kotouč ø260 mm s jednopístkovým plovoucím brzdičem a ABS
  • Typ zadního ráfku
    Hliníková slitina 

 

  • Rozměry zadního ráfku
    17” x 4.50” DOT
  • Přední pneumatika
    120/70- R17
  • Zadní pneumatika
    160/60 – R17

     

     

 

Rozměry

752s rozměry
  • Šířka bez zrcátek
    820 mm
  • Maximální přípustná váha
    Není známo
  • Světlá výška
    180 mm
  • Objem nádrže
    14.5 lt
  • Pohotovostní hmotnost
    Není známo
  • Rezerva
    3 l
  • Hmotnost včetně provozních kapalin
    228 kg
  • Rozvor
    1460 mm

 

* Benelli-Praha  si vyhrazuje právo na změnu technických specifikací, vybavení, nastavení a barev bez předchozího upozornění.

Příslušenství