Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

TNT 125

  • Bílá

  • Černá

  • Zelená

TNT 125

Malý a hravý motocykl, ideální na cesty i pro volný čas. 


Dobrá značka musí mít ve svém portfoliu i dobrý motocykl o obsahu 125 ccm. Tento motocykl je velmi zajímavý tím, že je osazen hi-tech komponenty – čtyřventilovým motorem se vstřikováním a olejovým chlazením, seřiditelnými předními upside down tlumiči a 12“ koly s kotoučovými brzdami na obou kolech. Je to motocykl hravý a díky své velikosti i velmi dobře ovladatelný, je předurčen do města a na čistou zábavu, nebo třeba i do obytného auta.

Motocykl je konstruován pro dospělého člověka, ale díky 12″ kolům bylo dosaženo vynikajících jízdních vlastností a kompaktního provedení, je vhodný na každodenní použití v městském provozu, ale je to také ideální motocykl pro volný čas, TNT 125 zvládne jakýkoliv povrch.

Motor TNT 125 je 4-taktní, vzduchem chlazený čtyřventilový jednoválec o výkonu 11,7 Hp (8,2 kW) při 9000 otáčkách za minutu a 9,6 Nm (1,0 kgm) při 7000 otáčkách za minutu.

Osazen je 12-ti palcovými koly s pneumatikami 120/70 a 130/70, což znamená velkou hbitost a stabilitu na silnici. Tlumiče jsou opravdu bohatě dimenzované přední upside –down vidlice s ø 41 mm a na zadní kyvné vidlici je jeden tlumič s nastavením předpětí pružiny.

Brzdová soustava Benelli TNT 125 garantuje maximální účinek, přední kolo brzdí kotouč s ø 210 mm, zadní kolo kotouč s ø 190 mm. Palivová nádrž má objem 7,2 litru.

Motocykl je vybaven CBS.

Zdvihový objem

124,8 cm³

Výkon

8,2 kW (11,1 HP) / 9000 rpm

Objem nádrže

7,2 l

CENA:

59.900 

Přednosti
502c motor

motor

Benelli čtyřtaktní 750 ccm kapalinou chlazený dvouválcový motor. Výkon a maximální točivý moment jsou 77 koní při 8500 ot / min a 67 Nm při 6500 ot / min, pro konstantní a progresivní tah, který nikdy nepřekoná méně zkušené motocyklisty. Zdvojené načasování vačkového hřídele nad hlavou, 4 ventily na válec a elektronické vstřikování paliva s dvojitým tělesem škrticí klapky.

752s kola&brzdy

rám

Pozornost na bezpečnost a výkonnost je potvrzena vlastnostmi brzdového systému Brembo s dvojitým plovoucím kotoučem o průměru 320 mm na přední straně a čtyřpístovým třmenem a kotoučem o průměru 260 mm na zadní straně s jednočinným pístovým posuvným měřítkem . 17 “ráfky z hliníkové slitiny montují pneumatiky 120 / 70-17 a 180 / 55-17.

752s odpružení

NEJLEPší brzdy ve své třídě

Odpružení spočívá v přední vidlici Marzocchi vzhůru nohama s nohama o průměru 50 mm, což je zárukou stability a účinnosti během celého zdvihu 117 mm předního odpružení. Na zádech je otočné rameno s centrálně nastavitelným monosokem v předpětí pružiny s 45 mm zdvihem.

752s displej

styl

Všechny informace, které potřebujete, jsou k dispozici na první pohled s plně digitálním displejem přístroje 752S.

Technické údaje

motor

  • Typ motoru
    Kapalinou chlazený, čtyřdobý, 8-mi ventilový, dvouválec
  • Zdvihový objem
    500 cm³
  • Vrtání x Zdvih
    69.0 x 66.8 mm
  • Kompresní poměr
    11,5 : 1
  • Výkon
    35kW (46,9 HP) / 8500 ot. min
  • Max. točivý moment
    45N.m /6500 ot. min
  • Mazání
    Forced lubrication with wet sump
  • Přívod paliva
    Electronic fuel injection with double throttle body
  • Výfukový systém
    With catalytic converter and oxygen sensors
  • Certifikace
    Euro 4
  • Spojka
    Multidisc wet clutch
  • Převodovka
    6 speeds
  • Pohon nápravy
    Řetězem
  • Zapalování
    ECU – TLI
  • Zapalovací svíčka
    NGK CR8E
  • Startér
    Elektrický
  • Převodový poměr
    Není známo
  • PRIMARY DRIVE
    Není známo
  • Spotřeba paliva
    4,2l/100km
  • CO2 emise
    96 g/km

 

podvozek

 MT4

  • Rám
    Trestle steel tubes and plates
  • Přední odpružení
    Upside-down vidlice Ø 41mm
  • FRONT SUSPENSION STROKE 125mm
  • Zadní odpružení
    Kyvná vidlice
  • Zdvih zadního tlumiče 50 mm
  • Přední brzda
    Twin semi floating disk ø280 mm with radial 4 piston caliper and ABS
  • Typ předního ráfku Hliníková slitina 
  • Rozměry předního ráfku
    17” x MT 3.50” DOT
  • Zadní brzda
    Jeden kotouč ø240 mm s jednopístkovým plovoucím brzdičem a ABS
  • Typ zadního ráfku
    Hliníková slitina 

 

  • Rozměry zadního ráfku
    17” x MT 4.50” DOT
  • Přední pneumatika
    120/70 – ZR17 M/C 58W
  • Zadní pneumatika
    160/60 – ZR17 M/C 69W

     

     

 

Rozměry

  • Šířka bez zrcátek
    940 mm
  • Maximální přípustná váha
    Není známo
  • Světlá výška
    170 mm
  • Objem nádrže
    21lt
  • Pohotovostní hmotnost
    Není známo
  • Rezerva
    3 l
  • Hmotnost včetně provozních kapalin
    217 kg
  • Rozvor
    1600 mm

 

* Benelli-Praha  si vyhrazuje právo na změnu technických specifikací, vybavení, nastavení a barev bez předchozího upozornění.

Příslušenství