Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

302S

  • Bílá

  • Červená

  • Černá

  • Zelená

302S

Vzrušující a dynamický motocykl pro každodenní dávku radosti. 

Nová limitovaná verze 302S v jedinečné reflexní zelené barvě.


Faceliftová verze oblíbeného motocyklu BN 302.

EURO 4

Každodenní zábava.

Benelli BN 302 se stala nejprodávanějším motocyklem o obsahu 300ccm v Itálii v letech 2015 a 2016 a zároveň 18. nejprodávanější motocykl bez rozdílu kategorie a kubatury v roce 2016. 

Benelli 302S byla vytvořena s úmyslem uspokojit potřebu velkého množství především mladých jezdců , kteří chtějí motocykl pro každodenní používání a s vynikajícími jízdními vlastnostmi.

Pro každodenní používání jsou motocykly s menším obsahem velmi vhodné a také oblíbené, ale většinou jsou to jednoválce. Benelli 302S je zcela výjimečná, protože je dvouválcová a tím je jízda s ní mnohem zábavnější než u jednoválců.

Benelli 302S nabízí fantastický dvouválcový motor se vstřikováním Delphi a s vynikajícími parametry a velmi kultivovaným a plynulým chodem.

Nejen motor ale i ostatní komponenty motocyklu Benelli 302S jsou prostě perfektní.

Podvozek – Rám je mimořádně pevný ocelový příhradový svařenec

Tlumiče – upside-down 41 mm v kombinaci se seřiditelným zadním tlumičem

Brzdy – Přední dvojité brzdy s plovoucími kotouči a dvoupístkovými třmeny a opancéřovanými hadicemi s ø 260 mm a zadní kotouč s ø 240 mm.

Motocykl je vybaven ABS Bosch.

Dostupnost: Skladem ve všech Benelli Centrech v ČR i v SR

Zdvihový objem

300 cm³

Výkon

28 kW (38 HP) / 11000 rpm

Objem nádrže

16 l

CENA:

114.990 

Přednosti
502c motor

futuristický světlomet

Benelli čtyřtaktní 750 ccm kapalinou chlazený dvouválcový motor. Výkon a maximální točivý moment jsou 77 koní při 8500 ot / min a 67 Nm při 6500 ot / min, pro konstantní a progresivní tah, který nikdy nepřekoná méně zkušené motocyklisty. Zdvojené načasování vačkového hřídele nad hlavou, 4 ventily na válec a elektronické vstřikování paliva s dvojitým tělesem škrticí klapky.

752s kola&brzdy

ASYmetricky LCD DISPLEJ

Pozornost na bezpečnost a výkonnost je potvrzena vlastnostmi brzdového systému Brembo s dvojitým plovoucím kotoučem o průměru 320 mm na přední straně a čtyřpístovým třmenem a kotoučem o průměru 260 mm na zadní straně s jednočinným pístovým posuvným měřítkem . 17 “ráfky z hliníkové slitiny montují pneumatiky 120 / 70-17 a 180 / 55-17.

752s odpružení

NEJLEPší brzdy ve své třídě

Odpružení spočívá v přední vidlici Marzocchi vzhůru nohama s nohama o průměru 50 mm, což je zárukou stability a účinnosti během celého zdvihu 117 mm předního odpružení. Na zádech je otočné rameno s centrálně nastavitelným monosokem v předpětí pružiny s 45 mm zdvihem.

752s displej

parallel twin

Všechny informace, které potřebujete, jsou k dispozici na první pohled s plně digitálním displejem přístroje 752S.

Technické údaje

motor

  • Typ motoru
    Kapalinou chlazený, čtyřdobý, 8-mi ventilový, dvouválec
  • Zdvihový objem
    500 cm³
  • Vrtání x Zdvih
    69.0 x 66.8 mm
  • Kompresní poměr
    11,5 : 1
  • Výkon
    35kW (46,9 HP) / 8500 ot. min
  • Max. točivý moment
    45N.m /6500 ot. min
  • Mazání
    Forced lubrication with wet sump
  • Přívod paliva
    Electronic fuel injection with double throttle body
  • Výfukový systém
    With catalytic converter and oxygen sensors
  • Certifikace
    Euro 4
  • Spojka
    Multidisc wet clutch
  • Převodovka
    6 speeds
  • Pohon nápravy
    Řetězem
  • Zapalování
    ECU – TLI
  • Zapalovací svíčka
    NGK CR8E
  • Startér
    Elektrický
  • Převodový poměr
    Není známo
  • PRIMARY DRIVE
    Není známo
  • Spotřeba paliva
    4,2l/100km
  • CO2 emise
    96 g/km

 

podvozek

 MT4

  • Rám
    Trestle steel tubes and plates
  • Přední odpružení
    Upside-down vidlice Ø 41mm
  • FRONT SUSPENSION STROKE 125mm
  • Zadní odpružení
    Kyvná vidlice
  • Zdvih zadního tlumiče 50 mm
  • Přední brzda
    Twin semi floating disk ø280 mm with radial 4 piston caliper and ABS
  • Typ předního ráfku Hliníková slitina 
  • Rozměry předního ráfku
    17” x MT 3.50” DOT
  • Zadní brzda
    Jeden kotouč ø240 mm s jednopístkovým plovoucím brzdičem a ABS
  • Typ zadního ráfku
    Hliníková slitina 

 

  • Rozměry zadního ráfku
    17” x MT 4.50” DOT
  • Přední pneumatika
    120/70 – ZR17 M/C 58W
  • Zadní pneumatika
    160/60 – ZR17 M/C 69W

     

     

 

Rozměry

  • Šířka bez zrcátek
    940 mm
  • Maximální přípustná váha
    Není známo
  • Světlá výška
    170 mm
  • Objem nádrže
    21lt
  • Pohotovostní hmotnost
    Není známo
  • Rezerva
    3 l
  • Hmotnost včetně provozních kapalin
    217 kg
  • Rozvor
    1600 mm

 

* Benelli-Praha  si vyhrazuje právo na změnu technických specifikací, vybavení, nastavení a barev bez předchozího upozornění.

Příslušenství