Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
Modrá matná
Černá matná
Purple matná
502C
Stylový a elegantní cruiser.
S agresivními liniemi a výstředním duchem je 502C nový cruiser společnosti Benelli určený pro ty, kteří mají rád styl a eleganci a hledají pohodové svezení na stylovém , moderním a elegantním motocyklu . Benelli 502 C nabízí pohodlné a prostorné sedadlo o výšce 750 mm od země, pohodlnou jízdní pozici s nohama vepředu, obrovskou stylovou nádrž pro zvládnutí obrovského množství kilometrů bez potřeby tankování na níž navazuje extra štíhlá záď s pohodlným sedlem a mimořádný styl motocykl podtrhuje extravagantní hlavní světlomet.
Stejně jako ostatní modely řady (Leoncino a TRK) i 502C používá osvědčený čtyřtaktní dvouválcový motor se čtyřmi ventily na válec a dvojitý vačkový hřídel, který nabízí hladký a příjemný výkon s malou spotřebu paliva. Jeho maximální výkon je 47,6 koní (35 kW) při 8500 ot / min, s točivým momentem 45 Nm (3,6 kgm) při 5000 ot / min. Motocykl má 6stupňovou převodovku, elektronické vstřikování s dvojitým škrtícím kroužkem o průměru 37 mm.
Příhrdový rám obepíná celý motocykl, nekryje jej žádná kapotáž a tím zdůrazňuje ducha tohoto nového motocyklu a zajišťuje maximální tuhost , životnost a ovládání motocyklu . Přední tlumiče jsou provrdení Upside-down s velkorysým průměrem kluzáků 41 mm a zdvihem 125 mm , zadní kyvná vidlice je tlumena centrálním tlumičem s nastavitelným předpětím pružiny a dráhou 50 mm.
Brzdný systém na předním kole je tvořen dvojitými plovoucími kotouči o průměru 280 mm a zadní kolo brzdí kotouč o průměru 240 mm, přední brzdový třmen je 4-pístkový a zadní je jednopístkový. Ráfky 17″ z hliníkové slitiny mají obuty přední pneumatiky 120/70-17 a zadní pneumatika má velkorysý rozměr 160 /60-17″. Nádrž má kapacitu 21 litrů, což při průměrné spotřebě okolo 4,3L zaručuje mnoho kilometrů autonomie.
Základní výbava 502C nyní rozšířena o opěrku pro spolujezdce.
Zdvihový objem
500 cm³
Výkon
35 kW (46.9 HP) / 8500 rpm
Objem nádrže
21 l
CENA:
165.990 Kč
Motor
Benelli čtyřtaktní 750 ccm kapalinou chlazený dvouválcový motor. Výkon a maximální točivý moment jsou 77 koní při 8500 ot / min a 67 Nm při 6500 ot / min, pro konstantní a progresivní tah, který nikdy nepřekoná méně zkušené motocyklisty. Zdvojené načasování vačkového hřídele nad hlavou, 4 ventily na válec a elektronické vstřikování paliva s dvojitým tělesem škrticí klapky.
kola & brzdy
Pozornost na bezpečnost a výkonnost je potvrzena vlastnostmi brzdového systému Brembo s dvojitým plovoucím kotoučem o průměru 320 mm na přední straně a čtyřpístovým třmenem a kotoučem o průměru 260 mm na zadní straně s jednočinným pístovým posuvným měřítkem . 17 “ráfky z hliníkové slitiny montují pneumatiky 120 / 70-17 a 180 / 55-17.
odpružení
Odpružení spočívá v přední vidlici Marzocchi vzhůru nohama s nohama o průměru 50 mm, což je zárukou stability a účinnosti během celého zdvihu 117 mm předního odpružení. Na zádech je otočné rameno s centrálně nastavitelným monosokem v předpětí pružiny s 45 mm zdvihem.
digitální displej
Všechny informace, které potřebujete, jsou k dispozici na první pohled s plně digitálním displejem přístroje 752S.
motor
|
|
|
|
podvozek
MT4
|
|
|
|
Rozměry
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Benelli-Praha si vyhrazuje právo na změnu technických specifikací, vybavení, nastavení a barev bez předchozího upozornění.