Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

752s

  • Modrá matná

  • Černá matná

  • Purple matná

502C

Stylový a elegantní cruiser.


S agresivními liniemi a výstředním duchem je 502C nový cruiser společnosti Benelli určený pro ty, kteří mají rád styl a eleganci a hledají pohodové  svezení na stylovém , moderním a elegantním motocyklu . Benelli 502 C nabízí  pohodlné a prostorné sedadlo o výšce 750 mm od země, pohodlnou jízdní pozici s nohama vepředu, obrovskou stylovou  nádrž pro zvládnutí obrovského množství kilometrů bez potřeby tankování na níž navazuje extra štíhlá záď s pohodlným sedlem a mimořádný styl motocykl podtrhuje extravagantní hlavní světlomet.

Stejně jako ostatní modely řady (Leoncino a TRK) i  502C používá osvědčený čtyřtaktní dvouválcový motor se  čtyřmi ventily na válec a dvojitý vačkový hřídel, který nabízí hladký a  příjemný výkon s malou spotřebu paliva. Jeho maximální výkon je 47,6 koní (35 kW) při 8500 ot / min, s točivým momentem 45 Nm (3,6 kgm) při 5000 ot / min. Motocykl má  6stupňovou převodovku, elektronické vstřikování s dvojitým škrtícím kroužkem o průměru 37 mm.

Příhrdový rám obepíná celý motocykl, nekryje jej žádná kapotáž a tím zdůrazňuje ducha tohoto nového motocyklu a zajišťuje maximální tuhost , životnost a ovládání motocyklu .  Přední tlumiče  jsou provrdení Upside-down s velkorysým průměrem kluzáků  41 mm a zdvihem 125 mm , zadní kyvná vidlice  je tlumena  centrálním tlumičem  s nastavitelným předpětím pružiny a dráhou 50 mm.  

Brzdný systém na předním kole  je tvořen dvojitými plovoucími  kotouči o průměru 280 mm a zadní  kolo brzdí kotouč o průměru 240 mm, přední brzdový třmen  je  4-pístkový  a zadní je jednopístkový. Ráfky 17″ z hliníkové slitiny mají obuty přední pneumatiky  120/70-17 a zadní pneumatika má velkorysý rozměr 160 /60-17″. Nádrž má kapacitu 21 litrů, což při průměrné spotřebě okolo 4,3L  zaručuje mnoho kilometrů autonomie. 

Základní výbava 502C nyní rozšířena o opěrku pro spolujezdce.

Zdvihový objem

500 cm³

Výkon

35 kW (46.9 HP) / 8500 rpm

Objem nádrže

21 l

CENA:

165.990 

Přednosti
502c motor

Motor

Benelli čtyřtaktní 750 ccm kapalinou chlazený dvouválcový motor. Výkon a maximální točivý moment jsou 77 koní při 8500 ot / min a 67 Nm při 6500 ot / min, pro konstantní a progresivní tah, který nikdy nepřekoná méně zkušené motocyklisty. Zdvojené načasování vačkového hřídele nad hlavou, 4 ventily na válec a elektronické vstřikování paliva s dvojitým tělesem škrticí klapky.

752s kola&brzdy

kola & brzdy

Pozornost na bezpečnost a výkonnost je potvrzena vlastnostmi brzdového systému Brembo s dvojitým plovoucím kotoučem o průměru 320 mm na přední straně a čtyřpístovým třmenem a kotoučem o průměru 260 mm na zadní straně s jednočinným pístovým posuvným měřítkem . 17 “ráfky z hliníkové slitiny montují pneumatiky 120 / 70-17 a 180 / 55-17.

752s odpružení

odpružení

Odpružení spočívá v přední vidlici Marzocchi vzhůru nohama s nohama o průměru 50 mm, což je zárukou stability a účinnosti během celého zdvihu 117 mm předního odpružení. Na zádech je otočné rameno s centrálně nastavitelným monosokem v předpětí pružiny s 45 mm zdvihem.

752s displej

digitální displej

Všechny informace, které potřebujete, jsou k dispozici na první pohled s plně digitálním displejem přístroje 752S.

Technické údaje

motor

  • Typ motoru
    Kapalinou chlazený, čtyřdobý, 8-mi ventilový, dvouválec
  • Zdvihový objem
    500 cm³
  • Vrtání x Zdvih
    69.0 x 66.8 mm
  • Kompresní poměr
    11,5 : 1
  • Výkon
    35kW (46,9 HP) / 8500 ot. min
  • Max. točivý moment
    45N.m /6500 ot. min
  • Mazání
    Forced lubrication with wet sump
  • Přívod paliva
    Electronic fuel injection with double throttle body
  • Výfukový systém
    With catalytic converter and oxygen sensors
  • Certifikace
    Euro 4
  • Spojka
    Multidisc wet clutch
  • Převodovka
    6 speeds
  • Pohon nápravy
    Řetězem
  • Zapalování
    ECU – TLI
  • Zapalovací svíčka
    NGK CR8E
  • Startér
    Elektrický
  • Převodový poměr
    Není známo
  • PRIMARY DRIVE
    Není známo
  • Spotřeba paliva
    4,2l/100km
  • CO2 emise
    96 g/km

 

podvozek

 MT4

  • Rám
    Trestle steel tubes and plates
  • Přední odpružení
    Upside-down vidlice Ø 41mm
  • FRONT SUSPENSION STROKE 125mm
  • Zadní odpružení
    Kyvná vidlice
  • Zdvih zadního tlumiče 50 mm
  • Přední brzda
    Twin semi floating disk ø280 mm with radial 4 piston caliper and ABS
  • Typ předního ráfku Hliníková slitina 
  • Rozměry předního ráfku
    17” x MT 3.50” DOT
  • Zadní brzda
    Jeden kotouč ø240 mm s jednopístkovým plovoucím brzdičem a ABS
  • Typ zadního ráfku
    Hliníková slitina 

 

  • Rozměry zadního ráfku
    17” x MT 4.50” DOT
  • Přední pneumatika
    120/70 – ZR17 M/C 58W
  • Zadní pneumatika
    160/60 – ZR17 M/C 69W

     

     

 

Rozměry

  • Šířka bez zrcátek
    940 mm
  • Maximální přípustná váha
    Není známo
  • Světlá výška
    170 mm
  • Objem nádrže
    21lt
  • Pohotovostní hmotnost
    Není známo
  • Rezerva
    3 l
  • Hmotnost včetně provozních kapalin
    217 kg
  • Rozvor
    1600 mm

 

* Benelli-Praha  si vyhrazuje právo na změnu technických specifikací, vybavení, nastavení a barev bez předchozího upozornění.

Příslušenství